¨ ericamichaela -

Imorgon är det fredag

Trött tjej i sängen här. Men det var kul att jobba ikväll. Känns skönt att snart ha en inkomst igen !
 
Idag har vart en bra dag. Förutom en sak. Satt på spanskan och gjorde ingenting som vanligt, för att jag inte fattar NÅGONTING. Så skulle jag backa stolen eller nåt. Så fastna jag med navelsmycket under bordet, så skinnet under piercingen drogs sönder, typ som en spricka. Så började de blöda. Jag tror aldrig jag har haft så ont så jag vill svimma, plus att jag inte visste om smycket satt kvar. Så ja, en svimning var nära där. Men som tur var så satt smycket kvar å de såg helt ut. Förutom såret då. Men de kändes ungefär i 10 minuter som att jag piercade naveln igen. Inte skönt !
 
Nej nu måste jag nog sova. Har idrott imorgon, ska klättra. Jag som är så höjdrädd, HJÄLP.
Plus att jag har prov. Sen blire jobb igen :D !
 
Godnatt smurfar !



Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0