¨ ericamichaela -

Ledig måndag

Hejhopp !

Ledig idag, så himla skönt ! Då hinner man plugga ifatt saker som man ska göra. Har redan gjort min engelska presentation. Känns superbra !
Visste faktiskt inte att Chicago var så ''svenskt''. Under en tid så boddde de fler svenskar i Chicago än vad de gjorde i Göteborg. Och det finns ett svenskt område där som heter Andersonville. Där har man julmarknad och firar lucia. Sen har svenska midsommar blivit en av Chicagos största festivaler. Ganska häftigt tycker jag :)!

Sitter just nu här i soffan invirad i ett täcke och myser. Thuva sitter vid datorn och kollar på Lilla Melodifestivalen. 
 
Filmen igår va bra. Trodde den skulle va läskigare, men den va mer som en Beckfilm. Men den var bra, och jag skrattade massor med Carro. Våran särhumor är ju som den är ;). Tog en taxi hem efter bion eftersom bussarna går så sämst till Hökåsen. 
 
Puss


Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0