¨ ericamichaela -

Lite svar på frågor

Lite tidigt kanske men vad har du önskat dig i julklapp i år ?

Svar: 
Resecheckar och pengar, så jjag kan åka utomlands nästa sommar :)

Här kommer lite frågor om din navel ?
1 Hur många navel smycken / piercingar har du sammanlagt ?
2 Hur ofta byter du navel piercing på dagarna ?
3 Hur rengör du din navel piercing ?
4 Hur länge har du haft hål i naveln ungefär ?
5 kliar det inte inne i det riktiga navel hålet med piercingen i ?
6 tycker du inte att det är lite kul om du tänkt på det att du vi människor har
ett hål på magen som heter navel som vi har haft och sen vi var små och 
som vi kommer ha kvar hela livet ?
7 kan du visa den du har nu i en när bild i bloggen 

Svar: Oj de va många frågor ;)!

1. Jag har nog 4-5 stycken.
2. Haha jag byter typ aldrig ;).
3. Eftersom den är läkt så tvättar jag den inte. Duschar som vanligt liksom.
4. Jag har haft de sen jag fyllde femton, så snart 3 år.
5. Nej de kliar inte haha.
6. Hahaha nej de har jag aldrig tänkt på förut faktiskt !
7. Ja de kan jag göra :)



Var har du praktiserat som / med har det varit roligt vad fick du göra ?
 
Svar: Jag praktiserar på ett hotell. Jag får göra allting som dom på hotellet gör, nästan.
Jag tycker att det har vart roligt, har blivit bättre på att ''bädda fint'' ;)!
 
Hur går det för dig i skolan nu och vilka ämnen är roliga svåra lätta hur dags börjar och slutar du på dagarna brukar du gäspa på lextionerna hur många är det i klassen och är du nöjd med ditt schema ?
 
Svar: Det går bra för mig i skolan.
Jag tror bara att de är spanska jag tycker är svårt.
Jag börjar och slutar olika varje dag, och jag är nöjd med mitt schema.
Jag vet inte hur många vi är i klassen, vi är lagom ;).
Gäspa gör jag allt för ofta haha ;)!
 
Hur är en perfekt höstdag för dig och vad tycker du är fint med hösten generellt ?
Svar: En perfekt höstdag för mig vill jag spendera med en mysig kille, en film, filtar och kuddar och tända ljus !
Jag tycker om alla fina färger som kommer fram på hösten.
 
 
 
 
 
 




Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0