¨ ericamichaela -

Vad ska man ha för rubrik ?

De börjar bli lite tråkigt att starta varje inlägg med, hej, hejsan, tjena osv. Haha.
 
Hade bara engelska och elevrådsmöte idag. 
Efter skolan åkte jag hem och började med min redovisning om företag som jobbar i projekt. Ringde till Liseberg och fick svar på mina frågor. Så de är skönt att vara klar med de !
Fick också ett ryck och började städa mitt rum. Är inte helt klar men nästan.
Känner också att jag måste ta tag i mitt projektarbete. Men jag vet inte vart jag ska börja !
Man ska låtsas starta ett företag och göra allt som behövs. Så på söndag ska jag hem till pappa, så ska vi kika på det tillsammans. 
 
Ska snart åka och handla med mamma. Fast egentligen vill jag inte ut i det här kalla isregnet.
Hatar regn. Kan till och med tänka mig snö nu !
 

Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0