¨ ericamichaela -

Idag är jag totalt värdelös

Kände att jag inte alls hade lust att blogga idag. Men kom på att de är kanske då jag verkligen har något att skriva.

Den här dagen har bestått av hjärtklappning, ont i foten (kan berätta vad som hände igår), förkylning och massa tårar.

Igår så klev jag på en vass grej på min väska, så den åkte rakt upp i foten och de blev ett hål. De gör så sjukt ont !
Men jag har en riktig gråtdag idag. Så ikväll när jag tänkte ta ett bad å grina i min ensamhet så säger mamma att foten inte får bli blöt. Ville bara grina hela kvällen...
Så jag fick duscha med ena foten utanför badkaret, vilket inte är lätt kan jag säga !

Behöver någon att dela sängen med. 

Pissdag...
 


Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0