¨ ericamichaela -

Jag är tillbaka

Hejsan !

Har saknat att skriva av mig. Nu ska jag ta tag i bloggningen på riktigt. Får väl ställa larm på mobilen för att komma ihåg eller nåt haha..
Jobbar min sista vecka på jobbet den här veckan. Känner att jag inte orkar med skolan och jobbet tillsammans. Ska ta tag i skolan och satsa på den, så får jag se sen om något jobb dyker upp.
 
Igår va jag och Carro barnvakt till Thuva. Sen när mamma kom hem så skjussade Johan oss till Carro.
Jag å Carro snackade en stund sen somnade vi.
 
Idag har vi bara tagit de lugnt och kollat på film och ätit pizza, som vi brukar göra på söndagar. Vid sjutiden så hämtade mamma mig.
Har nu fått ett ordentligt schema i skolan, börjar 13.10 imorgon, så söndagar kommer inte kännas så jobbiga framöver !
 

Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0