¨ ericamichaela -

Bakisdag

Tjena, hejsan, hello, hej hopp ! Haha vet aldrig vad jag ska skriva för ''hälsningsreplik''..

Ja kvällen igår blev väl inte så lugn som jag trodde. ;)
Carro kom hit och vi drog till Gropen och träffade massa människor. Men det var kallt ute så vi gick hem till mig och lyssnade på musik och fortsatte att dricka. 
Lite senare gick vi hem till Marcus och va med massa roliga människor. Lyssnade på massa gammal musik och sjöng !
Helt plötsligt var det just ute och klockan var 5 på morgonen haha. Då traskade jag och Carro hem till mig och sov. 
Så idag har det var en otroligt lugn dag. Har setat ute i det fina vädret och så. 

Ska snart hjälpa mamma med maten, lax med romsås, love it !
Så kul att många har hittat hit till min lilla blogg, kommentera gärna vad ni vill läsa om och bara allmänna tankar :)!


Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0