¨ ericamichaela -

Kom inte på en rubrik men nu ser jag att solen tittar fram !

 
Hejsan !

De är molningt och tråkigt väder idag, inte alls som igår när det var strålande sol !
Men nu ser jag lite blått och solen kikar fram, de gör mig glad. Är så sjukt trött och solen gör en piggare och glad, de märkte jag igår :).
Ge mig sommar !
 
 


Men sen på kvällen igår så fick man inte vara glad längre.
Å ja nu kommer jag hänga ut någon, vilket jag skiter fullständigt i för att de som sas va idiotiskt !
 





Vänta va vad läste jag precis ?
För de första, när nämnde jag att jag va mullig ? Aldrig ! Men han relaterar direkt till att om en kille är mullig och lägger upp en bild. Så då blev jag kallad mullig. 
Men sen de sista, att man inte kan vara stolt över en mullig kropp, ursäkta vafan ?! De är de dummaste jag har hört. Jag finner inte ens ord. 
Nej jag har inte den ultimata kroppen, men jag har också gått upp och ner väldigt länge pga ätstörningar som man aldrig blir av med. Brakat ner 3 kg på en vecka, 20kg på två månader. Men det är just såna här kommentarer som får en att inte bli  frisk. 
Tjejer, skit i va alla andra tycker, ni är vackra som ni är ! Och man ska inte försöka banta för att hitta den rätte, man ska hitta den killen som ser dig för den du är och älskar dig för de. 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Belinda

Vilket jävla as. Snacka om noll respekt för någon annans känslor.

2013-04-26 @ 11:24:50
Postat av: Tania

Du är bäst och bry dig inte om tråkiga människor, puss <3

2013-04-27 @ 16:33:16

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0