¨ ericamichaela -

She's all laid up in bed with a broken heart

Tjena !

Haha ah va bra de går för mig att blogga just nu. Men den här veckan har vart väldigt mycket och jag har inte haft lust. Men helgen har vart suverän !
Var på kryssning från lördag till söndag.
Kunde inte skriva något här på bloggen för det var en överraskning för min gudmor, som fyller år idag, GRATTIS :D !
Men hela hennes släkt å vänner och vi gick på båten. Så satt vi oss i puben. Mina gudsystrar och min gudfar visste om överraskningen. Det var så otroligt kul att se hennes min när alla reste sig upp och började sjunga för henne !
Oslagbart !

Blev en supertrevlig kväll med god mat, och ah, väldigt mycket alkohol. Gick och la mig vid fyra.
Åt frukost dagen efter och drack lite gott senare på dagen också.
Hade en superkul kryssning, tack alla !

Lånade dom två sista bilderna från min gudsysters blogg, http://josefineborg.devote.se/





Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0