¨ ericamichaela -

Söndag

Tjenis !

I fredags blev det en lugn hemmakväll med familjen, skönt !

Igår så på morgonen åkte jag och en vän och hämtade Carro och Johanna ute på landet. Dom kunde inte komma hem så jag tänkte att jag kunde va lite snäll :D !
Senare på kvällen så drog jag och Carro hem till Tania på förfest med henne och Robin. Sen drog vi till Pluto, där var de väl sådär. Så jag Carro och Karro i klassen drog vidare till Poco Loco och dansade röven av oss !
Sen så på natten så hämtde Daniel oss och skjutsade hem alla och sist mig och Carro till mig. 
Hade en superkul kväll :D !

Idag har vi hängt i soffan hela dagen, har vart skönt !


Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0