¨ ericamichaela -

Torsdag, men känns som fredag

Halloj !

Imorse va jag och sola med mami igen. Nu har jag soleksem på hela magen och tuttarna, kliar fint haha !

Så har jag vart på erikslund idag och införskaffat mig ett par nya svarta jeans eftersom att mina är trasiga. Hatar att prova jeans, en av dom värsta sakerna som finns !
Sen köpte jag också en tunika/linne. Det är svart och genomskinligt med lite nitar och prylar på kragen och axlarna. Kan visa den sen, om jag kommer ihåg ;).

Skulle vart trevligt att tagit ett glas vin på wob ikväll, men ingen verkar vara på. De flesta av mina vänner ska ioförsig på 100-dagarsfesten ikväll. 100 dagar kvar till deras student, väldigt mycket längre för mig :(.
 
Nej men jag tar väl ett glas vin med mig själv här hemma haha..

Puss !
 
Dålig bild på de nya linnet/tunikan från H&M, 199:-.
 


Soleksem, ser ut som jag e med barn, men de är jag inte !


 
 
 

Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0