¨ ericamichaela -

Blääää

Hejsan !


Har nyss ätit massa pizza, sjukt gott. 
Mitt huvud gör lite ont idag och jag är en aning trött. Men de är ju självförvållat !

Igår drog jag till Olivia, sen gick jag med henne och hennes pappa till Dispagnia eller vad de heter haha. Sen så drog jag och Olivia till Pitchers, sen Pluto och sen senare till Poco Loco, där jag träffade Tania. 
Jag råkade snea lite efter Pluto, pga många anledningar, så grät lite men hade kul sen !

När jag kom hem så ringde jag till en person och berättade min känslor haha. 
Ja folk brukar skämmas när dom erkänner sina känslor på fyllan. Men jag känner bara att jag är så lättad. De är så skönt att fått de sagt. Om den personen nu skulle skita totalt i mig så betyder det att han är en idiot. Men han är ingen idiot så de kommer han inte göra hihi ! Peppa peppa ta i trä...

Ikväll ska jag bli firad med min familj och familjen Ahlquist. Carro kommer också, hon är ju en del av min familj så :D!

Å juste, den 14 februari ska jag med Carro och hennes mamma på Stiftelsen. Stifltelsen - Vart du än går är min och Carros låt :D !
 

 

Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0