¨ ericamichaela -

Frågor om mig och mitt liv

HAR DU NÅGONSIN:

Dejtat två personer åt gången: Jag har väl aldrig kallat det att ''dejta'' någon, men det har jag väl.

Varit kär: Ja.

Förlorat någon speciell person: För att den har dött ? I så fall så har jag förlorat min mormor. Saknar henne ibland. Om det bara handlar om att förlora någon som vän eller något så har det också hänt. Sånt gör så otroligt ont. 

Varit deprimerad: Ja.

Varit så trött att du somnat sittandes: Ja på bussen typ, eller i soffan och nästan på bio haha.

Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Ja typ när jag var liten och mamma bad mig att dra dit pepparn växer, de där uttrycket ni vet. Så då försökte jag krypa ut genom fönstret, men det satt en barnspärr ivägen så jag fick bara upp en liten glipa och kunde inte komma ut. Och mamma kom in för jag slutade grina och hon hörde att jag började plocka ner blommorna från blombrädan haha.

Brutit ett ben? Nope ! Låtsades dock att jag hade gjort det när jag va liten för jag ville ha uppmärksamhet.

Gjort nåt du ångrar? De har väl alla skulle jag tro. Men livet är för kort för att ångra sig. Man får lära sig av sina misstag och gå vidare !

Hoppat Bungee Jump? Nej och skulle aldrig göra ! Är så otroligt höjdrädd. Folk snackar jämt om att dom vill hoppa fallskärm och sånt, men jag hatar sånt. Jag gör inte sånt som får mig att känna dödsångest !

Ljugit för någon du tycker om? Ja, men i så fall har det vart en vit lögn.

Ätit en hel tårta? Inte vad jag kan komma ihåg.

Gjort bort dig offentligt? Ja de har jag haha. Sånt är man bra på att göra på fyllan..

 

 

 

I ÅR HAR DU:

Lärt känna en ny vän: tTräffat människor som jag fortfarande håller på att lära känna typ.

Fått ditt hjärta krossat: Nope, känns som något som hände väldans mycket förra året.

Hur många barn vill du ha i framtiden: Två kanske. Skulle nog inte skaffa ett barn, för jag älskar mina syskon och kan inte tänka mig att leva utan dom. Alla behöver ett syskon skulle jag tro, någon som man alltid kan luta sig mot.

Har du några husdjur?: Ja de här är familjen zoo. Men just nu har vi en kanin, Wilda och en katt, Simpe.

Vill du ändra ditt namn: Nä de vet jag inte. Men när jag är bland mina vänner heter jag Michis, och hemma heter jag Michis, Mela, Michamela (trodde jag hette så när jag va liten) och Ela. Så jag blir chockad när folk säger Michaela, reagerar knappt. Men jag gillar när folk gör de !

Vad gjorde du under din förra födelsedag: Kommer faktiskt inte ihåg haha..

Vilken tid vaknade du idag: Åtta typ, bläää. Eller ah de va då jag var tvungen att gå upp...

Vad gjorde du igår runt midnatt: Sov.

Någonting som du längtar till: Att vara klar med min historiauppgift och sen till sommaren såklart !

En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Ingenting vad jag vet. Visst finns det saker man vill lägga till. Kanske skulle vilja ta bort egenskapen att bli kär så himla lätt.

Vad lyssnar du på just nu: Beccis lyssnar på Lars Winnerbäck i vardagsrummet, så de är vad jag lyssnar på.

Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Ja, jag bjöd en främling på en bussbiljett för hans mobil var död. Han hette Jens.

 

OM DIG:

Vad är ditt fullständiga namn: Erika Michaela D'Adda

Stjärntecken: Stenbock

Kille eller tjej: Tjej

Grundskola: I ettan gick jag på Skiljeboskolan, från 2-6 på Hökåsenskolan och 7-9 på Tillbergaskolan.

Gymnasie: Västerås Citygymnasium

Högskola: Inget jag känner att jag kommer palla med sen haha..

Hårfärg: Mörkbrundt. Hårfärgen heter Brazilian Dark Brown haha.

Långt eller kort hår: Jag har ganska kort, men jag älskar långt !

Längd: Runt 163cm tror jag.

Piercings: Sex örhängen i vänster öra, fyra i höger och en navelpiering.

Tattoos: Två fjärilar på ryggen.

Höger eller vänster: Högerhänt.

Operation: Nada. Haha eller ah, opererat bort tandkött för att jag hade för mycket. Fast det var mest för utseendets skull.

Bästa vän: Carro !

Sporten du spelar: Ingen.

 

JUST NU:

Äter du: Ingenting.

Dricker du: Ingenting.

Är du på väg att: Plugga.

 

DIN FRAMTID:

Vill du ha barn: Ja.

Vill du gifta dig: Ja.

Karriär i åtanke: Reseledare, att vara typ entertainer på ett hotell eller nåt liknande.

 

TROR DU PÅ:

Dig själv: De går väl upp och ner.

Mirakel: Man kan ju alltid hoppas på ett !

Kärlek vid första ögonkastet: Ja. 

Himlen: Ja.

Änglar: Ja.


Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0