¨ ericamichaela -

Gomorgon

Tjabba..
 
Skolan idag igen. Jag orkar inte, älskar att leva i lov bubblan. Skita i allt och göra som man vill !
 
I fredags träffade jag faster. Vi åkte runt lite och gjorde inget speciellt haha. Skrattade och hade kul !
I lördags så åkte jag hem till Carro som jag har saknat massor. Vi gick på bio på Hobbit. Den va bra, som förväntat !
Sov kvar hos henne.
I söndags åkte vi ner på stan. Tog en fika och kollade runt  lite.
Senare på kvällen så träffade vi Jojjo och Hjorth. Vart en trevlig kväll ! Sov hos Carro igen.
Igår låg vi ba och degade tills jag tog bussen till mammas jobb och åkte med henne hem.

Har haft en vit helg, vilket känns skönt. Det blev en riktig skratthelg !
Skrattade med Carro i lördags så tårarna sprutade.
 
Snart är det torsdag, och det betyder 18 ÅR !!
Nu börjar livet people ;)!
 

Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0