¨ ericamichaela -

Hej å hå, nu ska julfettet få !

Hej på er !

Dagen igår slutade som den börjde, med bara slapp och lathet. Lovade mig själv att ta tag i detta efter nyåret. 
Så jag började denna morgon med en lång pw och lite träning hemma. 
Sen fortsatte morgonen med plugg. Har en sjukt maffig historiauppgift som ska vara inne efter lovet. Har haft lång tid på mig att göra den, men innan lovet hade jag massa andra prov och sånt som skulle vara inne innan historian. Så då tog jag de före. Så nu sitter jag med den här uppsatsen som ska va på 4-12 a4. Så ska man få med all fakta, knyta historian till nutid och koppla ihop den på massa olika sätt.
Har en så länge svarat på två frågor, och det är 3 a4 sidor redan. Skriver och läser så jag blir knäpp. 
Plus att i historiaboken använder dom så svåra ord så man inte fattar någonting. 
Aja, jag kämpar på !


Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0