¨ ericamichaela -

Jag kan bara inte hålla tyst om sånahär saker

Tjena alla där ute !

Skolan idag, var helt död imorse. Men men. De är snart fredag, typ haha ;).

Just nu sitter jag här och känner mig  irriterad. En tjej i min klass blev avstängd från skolan i 3 dagar idag, pga helt onödiga skäl. 
Om jag var hon skulle jag bli väldigt ledsen, man blir ju av med studiebidraget då och så. 
Då trodde jag att vi i våran klass ställde upp för varandra och stöttade varandra. Men nej då börjar vissa i klassen klanka ännu mer på henne. Shit va besviken JAG känner mig, tänk då hur hon känner sig ! 
Håll era elaka åsikter för er själva, ni är inte perfekta själva. 
De här är inte likt min klass. Dessa personer förlorar mest på dethär själva, men dom delar också klassen i grupper.
Många styrkekramar till dig tjejen !

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2013-01-23 @ 20:32:55

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0