¨ ericamichaela -

Nyttiga frukosten

Gomorgon !

Sovit sjukt dåligt inatt igen. Drömde massa konstigt om ormar, kärleksproblem, kaniner och annat. Min hjärna kan verkligen få till de.

Idag börjar jag och Beccis med vår fyradagarsdiet, menyn såg ni ju igår. Jag brukar inte äta frukost, så de spelar ingen roll för mig att den är liten. Men grapefrukt och te är nog den konstigaste blandningen. För de första får man inte ha socker eller mjölk i tet. Och vi drack chaite som är ett mörkt te, eller vad de heter. 
Till en början är grapefrukten besk, eller vad man ska säga. Sen dricker du lite te, och de smakar mest mörkt haha. Då blir grapefrukten ganska söt och god. Téet blir däremot smaklöst. Så i slutändan går allting ner. 
Snart ska vi ut och gå.
Nu kör vi ;)!
 

Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0