¨ ericamichaela -

Toppen fredag

Fredagen började med föris hos Carro. Sen drog vi till Wob där Simon hade vart snäll och reserverat ett bord till oss. Det var tänkt att vi skulle äta, men ingen va hungrig så de blev dricka istället haha.

Efter det drog vi till Jovans fest på Poco Loco. Var inne på privatfesten litegranna, men mest utanför. Träffade massa roligt folk, bland annat Elias, Emma och Emilia ! :)
Dansade hela kvällen, så skorna tillochmed gick sönder haha !
Senare så kom Simon dit, sen fixade han en taxi till mig och Carro hem :).

Hade en sjukt kul kväll, fler som dessa vill jag ha :D !

Idag har jag tagit det lugnt hela dagen. Snart kommer Carro och är barnvakt med mig Beccis och Hanna, åt Thuva. Mamma är på klassåterträff med Carros mamma, hoppas dom får en kul kväll :D !

Puss !



Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0