¨ ericamichaela -

Är så skoltrött...

Hejsan !

Helgen har vart okej. I fredags så va jag ut med Johanna, Carro och Elin. 
Det vart en trevlig kväll, men är så trött hela tiden..

Lördags var jag hemma med familjen och kikade på mello. Tyckte Robin var en värdig vinnare ! 
Fast jag tyckte Ullrik borde fått bättre poäng. Sen tyckte jag Anton var bra också.

Söndag gick åt till plugg bara.

Å idag hade jag historiaprov, och det gick otroligt dåligt. Det var inte alls saker jag hade pluggat på..
Jag är så otroligt skoltrött. Sen allt det här med att jag har så ont i kroppen och är så trött hela tiden gör inte saken bättre.
Men mamma sa till mig igår att jag bara ska försöka ta mig egenom skolan utan IGn nu. Så det är mitt mål.

Ikväll ska jag och Beccis äta ute med pappa.


Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0