¨ ericamichaela -

Gomorgon !

Vaknade och såg att statistiken en en gång hade gått upp, nämen ;).
Jaja, sen såg jag en annan sak. Jag har fått en blogg som handlar om mig ! Här är den om ni vill läsa :D
--> http://citathej.blogg.se/

De är mitt namn dom har suddat mitt namn, fint gjort:). Men jag står för det jag säger så jag skriver här att de handlar om mig. Hahah...

Mamma sa en bra sak till mig imorse. Hon sa att vi klagar på andra religioner som trycker ner kvinnorna inom som religion.
Men även här i Sverige får inte tjejer säga vad dom tycker. Dom ska sitta fint i ett hörn, nicka och hålla med.
Ja people, varför tror ni att jag står upp för det jag tycker och säger :)?

Ska snart sticka till skolan, ha en bra dag :)!
 

Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0