¨ ericamichaela -

Plugg plugg plugg, dör snart

Efter en halvdag med nationella i engelska känner jag mig helt död..
Första delen som var läsförståelse var svår tyckte jag. Texterna var så långa och ointressanta att man blev helt trött i ögonen.
Hörförståelsen var också lite svår, dom pratade så himla fort och bäddade in alla svaren, suck..
Jag som brukar vara bra på engelska !
Men men, hoppas på det bästa !

Just nu sitter jag här med papprerna till idrottsprovet framför mig. Det är det största provet som jag har den här veckan så kände att jag måste ta det först. Jag är så dålig på att plugga..

Kanske kommer ha nationella i spanska imorgon, hoppas inte :(!
 

Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0