¨ ericamichaela -

Nära döden upplevelse..

Var hos fysiologen idag. Kom dit, bytte om och väga och mätte mig. Har gått ner sju kilo på två månader, hoppsan !
Så fick jag springa på ett löpband med en klämma på näsan. Fick börja springa med full fart så att luftrören inte skulle vara uppvärmda. Efter en minut på bandet så va jag halvt död, efter fyra min på bandet fick dom stanna bandet för då höll jag på att svimma. På riktigt alltså.
Har aldrig haft så ont i bröstet som jag hade då, fyfan va ont de gjorde !

De ville knappt släppa hem mig för att min andning inte återhämtade sig som den skulle.

Just nu sitter jag här och fortfarande hostar och har ont i bröstet, kan de släppa snart eller ?
Aja, jag har kraftig ansträngningsastma iallafall, yäyy..
Men aja, shit happens.




Kommentarer
Postat av: Anonym

oj hur kunde du gå ner så mycke i vikt på så kort tid ?

2011-12-01 @ 20:40:53

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0