¨ ericamichaela -

Killar är klenisar

Hej sötisar !

Gick upp ganska tidigt idag, men jag va inte trött så de gör ju inget.
Idag är jag och Beccis hemma med Thuva, men jag känner på mig att de blir jag som är mest barnvakt, för de blir alltid så när Beccis datanörden fastnar vid datorn. ;)

Vi har nyss bakat lite, de är typ chokladmums. De är nåt chokladgodis med flingor i. Så de står i kylen och stelnar nu.

Har en förj*vlig mensvärk oxå, och om någon kille skulle komma och säga att en pungspark är värre än mensvärk så kan ni hoppa upp och sätta er. För får inte en pungspark konstant i en vecka en gång i månaden. Så ni har inget att jämföra med era klenisar ;)!
Jag har hört att tjejer har högre smärttröskel än killar, de är därför vi föder barn. För killarna skulle typ dö om hade en sån smärta.
De va en kille som hade haft njursten, såna där som man kissar ut. Han sa att de va den värsta smärtan han hade känt i sitt liv och att han trodde att han skulle dö. Sen var de en kvinna som hade haft de, hon sa att de gjorde mycke mindre ont än att föda barn. Hmm, killar ni är klenisar ;)!



Puss !


Kommentarer
Postat av: sanningen

asså jag spyr galla varje gång du skrivit nåt "nytt"

NYTT??? det är alltid samma skit..lägg ner skiten istället .. fuck you /sanningen

2011-03-04 @ 12:06:46
URL: http://www.nobrain.dk
Postat av: malin

sv: Åh tack michis!! Nu ska jag kolla på't hihi :)

söt du är förresten! kramar

2011-03-04 @ 14:04:54
URL: http://mmalinjuhliin.blogg.se/

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0