¨ ericamichaela -

If you walk away, everything will rain

Hejhopp !

Idag har jag legat i soffan, legat i soffan, legat i soffan och gjort lite spanska. Haha ;)!
När mamma kom hem så åkte vi till Willys och handlade. Sen till apoteket och hämtade ut dom nya p-pillren. Eller de va typ minipiller, men same shit ;).

Gjorde lite engelska när jag kom hem också. Resten gör jag imorgon på mammas jobb. Ska åka med henne till jobbet, för vid 10 ska vi till sjukhuset och jag sätta på de här långtidsekg't. Har haft ett sånt förut på mig så jag vet iallafall vad de är för något.

Sitter just nu här och chillar och lyssnar på musik.

Peace !





Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0