¨ ericamichaela -

Hej jag heter Michaela och jag har ett jobb !

Jag fick jobbet hihi ! Är så himla glad. Behövde verkligen ett jobb och jag ville verkligen det här.
Har nog aldrig vart mer stolt över mig själv för att jag vågade prata och jag var inte så väldigt blyg. Kan också bero på att den killen som jag intervjuade var väldigt trevlig och inte alls blyg. De smittade av sig på mig, skrattade och log största delen av intervjun. Vilket nog ger ett bra intryck. Alltså inte skratta som att vara flummig och så, utan att skratta och vara glad och trevlig ! :)

Japp, stolt över mig själv. Nu ska jag bara sätta mig och skriva min svenska redovisning tills imorgon, de är läskigare än att gå på arbetsintervju kan jag säga ! ;)


Kommentarer
Postat av: Amanda

vart har du fått jobb?:)

2012-05-21 @ 18:41:07
Postat av: josse

oj, haff på G? ;) <3

2012-05-21 @ 19:55:07

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0