¨ ericamichaela -

Jag undrar om nån ser att clowner inte ler

Hej alla söta som läser min blogg !

Sitter här och fryser som en dåre. Jag va på min 6åriga lillasysters avslutning. Dom gick fackeltåg, sen sjöng uomhus. De va 20- ute och jag frös rumpa, tår och ben av mig ! Eller jag har ju lite att ta av på min rumpa haha...

Jag fryser fortfarande. Måste nog duscha för att bli varm. Tänkte på när jag va i Thailand för några år sen när de va 50+ ute när jag stog och frös. De gjorde ju dock inte saken bättre haha ! :(

Idag va de sista skoldagen. Så skönt ! :)
De är terminavslutning imorgon, och julafton på fredag. Kan de bli bättre ?
JA OM DE VAR SOMMARLOV PÅ LÖRDAG !

Här får ni en sommarbild som kanske värmer kroppen litegrann, puss !




Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0