¨ ericamichaela -

Joel made the night !

Hej sötnosar !

Dålig uppdatering igår jag vet. Men jag hann inte skriva någonting.

Igår kväll va de luciacupen. En innebandycup för 5or till 9or. Finalen var mellan oss och 8orna. Dom fick leda med 4-0 för att dom är yngre. När det är en sekund kvar så stog de 7-6 till oss. Då fällde Simon någon tror jag. Då blev de straff till 8orna och dom sätter den :(!
Då ska allting avgöras med straffar, då räddar våran målvakt åttornas straff ! :)
Sen va det Joels tur att skjuta en straff, OCH HAN SÄTTER DEN :D!
Från och med nu heter Joel, Joel frälsaren haha !

Det var en grymt kul kväll,
men vissa saker var jobbigare än andra...




Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0