¨ ericamichaela -

Gymnasiedjungeln

Jag har kollat på gymnasium ett tag nu. Man ska ju välja efter jul, eller jag vet inte när de är riktigt. Men iaf, jag har helt klart fastnat för hotell&turism ! :) Låter som något superkul och något för mig !:) Mamma tycker att jag ska gå nåt tekniskt eller något sånt. Men de känns som jag redan gjort mitt val. För de är ju trots allt mitt val ! ;)

Jag har alltid sagt att jag ska gå samhälle för att man kan bli vad som helst då. Men då måste man ju plugga vidare. Och just nu är jag super skoltrött, och jag vill göra något nytt ! De flesta säger att samhälle är som att gå om högstadiet, och de har jag verkligen inte lust med. Då finns de ju en risk att jag hoppar av istället. Så hotell&turism känns som något kul och något nytt !

Innan jag kollade på hotell&turism så va jag inne på florist. Men då skulle jag vilja ha hela grejen liksom. Typ inredning och florist och så. Typ inreda ett rum för ett bröllop och så. Men jag hittade ingen sådan linje.

Men de här valet känns bra. Om jag skulle bli reseledare, så skulle man kunna va ute och resa tills man ska skaffa familj. Då kan man typ göra något annat. Jag vill uppleva något kul och ha riktigt kul medans jag kan :)!



Thailand i sommras



Kommentarer
Postat av: moscoo

vad med och tävla om att bli veckansblogg på www.moscoo.blogg.se

Tävlingen avslutas på fredag :)

Good luck!

2010-11-08 @ 16:45:53
URL: http://moscoo.blogg.se/
Postat av: Issa

Fin blogg ! :D

2010-11-08 @ 17:49:04
URL: http://issas.se
Postat av: guevacci

jao, haft en bra start i veckan annars? :)

2010-11-08 @ 17:57:00
URL: http://guevacci.blogg.se/

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0