¨ ericamichaela -

Hej hopp snopp !

Idag så är jag hos pappa fortfarande:). I helgen har jag inte gjort något speciellt, mest tagit det lugnt och så. Skönt de med ibland !

Är så otroligt trött på omogna människor som är elaka mot mig och mina vänner. Jag vet oxå att dom personerna brukar kolla min blogg, vilket är sjukt konstigt för dom hatar ju mig så mycket. Så varför ska dom ens kolla vad som händer i mitt liv ? Försvinn ur mitt liv för jag hatar er. Jag drömde inatt att dom sköt mig och min familj. För dom är, omogna jävla småpojkar som inte har något bättre för sig än att trycka ner andra och vara elaka.

Men nu ska jag inte slösa min tid på dom. Ville bara säga, Louise, Martin, Carro&Johanna. Så glad att jag har er ! Love u !

Idag åker jag hem till mamma igen. Skönt att få se att de inte hänt henne nåt. För jag går runt och oroar mig..


Kommentarer
Postat av: louise

i love you

2010-11-14 @ 20:50:06
URL: http://llouiseanna.bloggspot.com

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0