¨ ericamichaela -

Ni suger tag och ristar in ett tomrum



Jag litar ej på sådana ögon
Det står "Jag sviker dig" i dem
Jag intalar mig om och om
att jag inte ska bli sån

Jag går när ni kommer

Jag lovar ingenting till er
Jag gör aldrig om det

Ni sårar min akilleshäl
Slå inte mitt nummer
Jag lägger på när ni ringer

Ni bryter bara kvistarna med blommor

och tar det finaste ur dem
Ni suger tag och ristar in ett tomrum
Det går jag nu ifrån


Jag går när ni kommer

Jag lovar ingenting till er
Jag gör aldrig om det

Ni sårar min akilleshäl
Jag går när ni kommer
Förlåter inte er något mer
Jag gör aldrig om det

Det pågår i oändlighet
Så slå inte mitt nummer
Jag lägger på när ni ringer

Jag kan inte gå närmare

och låta ådrorna kallna
Ni får inte besvära mig mer
Jag vill höra nålarna falla

Jag går när ni kommer

Jag lovar ingenting till er
Jag gör aldrig om det

Ni sårar min akilleshäl
Jag går när ni kommer
Förlåter inte er något mer
Jag gör aldrig om det

Det pågår i oändlighet
Så slå inte mitt nummer
Jag lägger på när ni ringer


Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0