¨ ericamichaela -

Summer - 10



Thailand. Jag och bästa Louise.



Thailand. Jag och min söta lillasyster.



Thailand




Öland. Bilden, haha jag vet inte riktigt..




Öland. Haha glada tjejer !



Öland. Å va fin man kan va !
Min hand i min sommarprins hand hihi..



Öland. Jag&Oliver




Öland. Jag&Carro.



Öland. Carro&Johanna




Öland. Ta mig tillbaka till Böda Sand




Öland. Haha livbåten testades !


Haha de finns tusen mer bilder, men dethär är mina två stora minnen som jag inte kommer glömma.
Att bli kär fick man på köpet, men de vart en kort sommarflirt haha. ;)

Älskar er alla som gjorde min sommar underbar. Fick verkligen leva de goda livet ! :)


Kommentarer
Postat av: josefine

haha den är as nice:)

2010-11-22 @ 18:56:17
URL: http://josefinefridstrom.blogg.se/

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0