¨ ericamichaela -

Superman



''Men du sitter du här och drömmer här nu igen, hur många gånger ska jag
behöva säga åt dig egentligen? Det är läxorna du ska intresserade dig för
och ingenting annat.''

Prat, prat, prat när ska dom förstå.

Tjat, tjat, tjat vem dom gnäller på.
Har ju försökt, fattar så trögt
jag e ju nån annan och inte den dom ser nu.

Super, super , superman

Super, super , superman
Super, super, superman
Tuffaste bäst och starkast
Super, super , superman
Super, super , superman
Undra vad dom säger sen
när jag byter skepnad.

Kommigen vem törs möta mig

vilken fight vinner den ok.
Ingen har skuggan av en chans.
Jag e rätt häftig i mina stålmans brallor.

Super, super, superman ingen som kan slå mig.
Super, super, superman ingen som rår på mig.

Super, super, superman
Tuffast bäst och starkast
Super,super, superman
Super,super, superman
Undrar vad dom säger sen, när jag byter skepnad.

Hey hey hey

woohoo
waawaa
hey hey hey

Smart så klart och inget är försvårt

jag tar fart sätter hårt mot hårt
jag e super
jag är rätt häftig fast inte dom vi griper.

Super, super, superman

Super, super, superman
Super, super, superman
Tuffast bäst och starkast.
Super, super, superman
Super, super, superman
Under vad dom tänker sen när jag byter skepnad

Super, super, superman

Super, super, superman
Super, super, superman

Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0