¨ ericamichaela -

Den vanliga frågan..

Vad ska jag blogga om? :(

Haha vad har hänt med mig den här helgen. Jag har nog gått och blivit deprimerad. Idag skulle jag haft snack med pappa om lite saker. Men så blev de inte, så ska nog snacca imorgon. De känns inte alls bra, får typ klump i magen och grejer..

Sen de senaste veckorna har min hjärtklappning kommit tillbaka. Jag vart ju typ ''utredd'' för hjärtklappning när jag va mindre. Men just då va de ingen fara. Jag har typ två extrabanor som hjärtat hoppar över i ibland och börjar slå fort. Mamma är opererad för hjärtklappning. Man har typ gått in och bränt av extrabanan på henne. Sen äter hon medeciner. Dom ville inte ge mig medeciner förut för man blir typ trött av dom och så, sen så skulle dom bara operera mig om de blev värre. Men nu på sistone så kommer de hela tiden, och då blir jag andfådd och torr i munnen..

Jag tror att de är skolan som stressar mig. Vi har sjukt mycke i skolan, jag fattar inte hur lärarna tror att man ska kunna göra tre prov och lämna in två uppsatser, varav den ena ska va på 5-10 a4 ! Sen har man läxor på de. Kan nog vara de som gör min hjärtklappning.

Ikväll har jag rensat min garderob, de här va allt som låg i min garderob.



Här är oxå min nya jacka.




Kommentarer
Postat av: GUEVACCI - Färgstark kille

ja precis :D

2010-10-17 @ 19:19:47
URL: http://guevacci.blogg.se/
Postat av: marinathereséfransson

sv: tack :)

2010-10-17 @ 21:19:23
URL: http://baramarina.blogg.se/
Postat av: Sanna Hyvärinen

Jaha :D Jag bor i Enköping, jag brukar alltid åka till Västerås när jag ska shoppa, eller oftast iaf, för i Enköping är det så några butiker. Tycker Västerås city är alldeles lagom stort och det är bra affärer :) Haha har du vart i Enköping?



Förresten hur får du sån reklam streck som länkar? :) Jag är medlem på sådan sida, men letar efter en bättre. Vad heter din sida du är medlem på ? :)

KRAM

2010-10-17 @ 22:19:09
URL: http://socosy.blogg.se/

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0