¨ ericamichaela -

Jag är faktiskt svensk..

Fick reda på häromdan att mamma hade tänkt att egentligen döpa mig till Michela. För de va nåt program hon hade kollat på när jag låg i hennes mage, och då hade en fin tjej hetat Michela där. ;) De hade ju vart ascoolt att heta Michela D'Adda! Mitt efternamn uttalas Diadda, hehe. Vet att de är svårt att förstå hur man uttalar de när man ser de. ;)

Men Michela D'Adda låter kanske inte så värst svenskt. Jag är ju en kvarts Italienare, men de ser man kanske inte på mig haha. :) Som tandläkaren sa till mig en gång:
- Jag förväntade inte mig en liten blond tjej när jag såg ditt efternamn, hehe.
Man ba haha nej de kanske man inte gör, men så äre. ;)

Jag står ändå fast vid att Michela hade vart coolt att heta. :D




Kommentarer
Postat av: Guevacci - Färgstark kille!

hehe okej :P

2010-10-18 @ 19:18:16
URL: http://guevacci.blogg.se/

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0