¨ ericamichaela -

Nu va de det här med rubriken igen...

Har nyss hämtat lillsyrran på skolan. De blåser sjukt mycke ute, svinkallt! :o

Här kommer gårdagens outfit, eller mys klädsel haha! ;-)



Idag har jag bara vart i skolan , hade oförberett spanska prov. Tror att de gick ganska bra. ;) Jag hoppas på de i alla fall. :-)!

De här är dagens outfit;-).
Sämst kvalité, men bättre än ingenting!;)

Sen så har jag en fråga, om jag skulle dra igång dagens blogg. Är de någon som skulle vilja va med då?:)
För om ingen vill va med, då är de ju värdelöst;)!




Kommentarer
Postat av: Jonas Kungen Stålmannen Fredriksson?

JAG :D

2010-10-14 @ 15:41:11
Postat av: Elina

svarar på kommentarer :)

har du gjort idag då? :)



-BIAUTY

2010-10-14 @ 22:25:15
URL: http://baiuty.blogg.se/

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0