¨ ericamichaela -

Sjuk

Blev inget inlägg igår för de va nå knas med bloggen. :(

Salongen hörde av sig igår. :) De kostar 50kr/slinga, och man behöver typ 100 st. Då tänkte jag glöm de. :o Så jag ringde, de finns ett billigare sätt. Att sy fast, man behöver typ två rader och en kostar 400kr. De är ju asbilligt. :) Men vissa säger att de gör skit ont att sy, fast de kanske är med någon gammal metod, eller ?

Idag är jag sjuk. :( Den som kom hem med en chailatte till mig nu skulle få en stor puss!

Dags att krypa ner i soffan och frysa och svettas lite samtidigt. Så mysigt att va sjuk verkligen..

Här får ni en bra låt enligt mig. :)




Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0