¨ ericamichaela -

Lite bilder

Har vart på mammas jobb idag igen.

Nu kom jag nyss hem från Lollo. Har inte sett henne på en vecka eftersom hon har vart i Turkiet. Har saknat dig !

Här kommer lite bilder från dagen :)

De va soluppång när vi åkte i morse. Försökte ta kort men blev inte så bra ;)
Mamma tog stick i fingret på mig så jag fick en ödla haha :) Den är rosa egentligen, men på bilden blev den orange :S
Mamma och Kicki kallar mig för ''Pjatikant Jerry''. Haha...

Nu ska jag hoppa in i duschen. Sen ska Johan ringa. :)


Kommentarer
Postat av: agapi ♥

vrf kallar dom dig för det ? ;o hahah :))



..btw, kan du läsa och kommentera mitt senaste inlägg, "På rätt väg" ? det skulle betyda väldigt mkt ! jag vill gärna veta vad du tkr :)

kram

2010-09-28 @ 22:30:59
URL: http://agapis.blogg.se/

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0