¨ ericamichaela -

1a April

Äre ens någon idé att man skriver något idag ? Ingen kommer väl tro att något är sant, så fort man säger något så är alla på sin vakt och tror att man driver. Kan vara lite jobbigt faktiskt;)..
Själv har man faktiskt inte blivit lurad idag, ovanligt :)! Jag försökte luta Jerry, men de gick inte så bra. Jag hade nog för dåligt ''lureri''.

Sitter här med min klasströja och mjukisbyxor, på en fredag ? Jag ska till pappa ikväll, så jag orkar inte fixa till mig haha. Imorgon ska vi fira min farfar som fyller år på måndag:)!

Jag har nog inte något mer att skriva just nu. Eller juste, jag går inte ut och springer idag. För de här vädret suger :o!

Puss sweeties !



Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0