¨ ericamichaela -

Du har nåt i tanden, eh nej

Tjabba tjena !

Va ju hos tandis idag. Dom tog bort allt som spände, tack. Men för att jag inte ska bita mig i de svullna tandköttet i gommen så har dom lagt nåt i tänderna i underkäken. På en tand på varje sida. En liten vid klump av någonting så svullnaden ska gå ner lite. Men dom kanske ska operera bort lite tandkött för att jag har för mycket. Svårt att förklara men de liksom glider ner på tänderna haha..

Känns som att den här veckan aldrig kommer ta slut, jag längtar till helgen tills de är Valborg. Kommer att bli super.

Känner mig också duktig att jag inte har börjat skrivit min bilduppgift, inte heller min kärlekshandbok. Och den ska ha typ 10 kapitel och ska va inne 4e maj. Skärpning på mig. Men jag är ju helt skoltrött så jag dör snart :(:( !






Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0