¨ ericamichaela -

Första doppet, check !

Dålig uppdatering nu, men jag va så rädd när jag kom hem igår kväll så jag hann inte uppdatera haha !

I lördags var jag ju på kalas hemma hos faster, för Samuel&Micke fyllde år. Eller Samme hade fyllt och Micke skulle fylla. Sen så igår åkte jag hem till mamma. Så hjälpte jag henne att plocka fram utemöbler, studsmatta och fixa. Våren är här ! Vi åt till och med ute, superskönt !

På kvällen åkte jag, Sara, Adam och Jocke och tog första doppet i gropen. Fy va de va kallt ! Trodde inte att de skulle va så kallt faktiskt haha ! Men men, så va vi i gropen en stund men bestämde och sen för att åka hem till Sara och kolla på skräckfilm. Den hette typ The hills have eyes. Superäcklig och konstig film ! :( Och Adam satt och försökte va cool och tyckte inte de va läskigt, medans jag, Jocke&Sara va rädda haha !

Sen när Jocke och Adam hade lämnat sina cyklar hos mig, för dom skulle åka buss. Då så skyndade jag mig in och så sov jag bredvid mamma (a). De tog aslång tid innan jag somnade för jag va så rädd, haha :(! Aldrig mer skräckfilm på kvällen !

Jaja, nu idag så ska Lollo och Jojjo komma hit och vi ska sola lite.

Puss !






Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0