¨ ericamichaela -

Lite allt möjligt



Tjejorna..



Haha jag är ju snygg på den här bilden..



Thailand..




En knasig kväll i somras med Lollo..




Kungligt nyår..




Bästavän. En väldigt konstig kväll på råby...



Råby..



Råby igen..



Ännu mer råby..
;)



En sleepover hos bröderna Fredriksson, jag undrar vart Jonas har köpt den där löspannan..



Skansen med Lollo i somras..




En riktigt rolig tjejkväll med Lojsan, som inte blev en tjejkväll tillslut men slutade super !





Söta Oliver och solbrända jag haha..




Nästan  hela klassen hade sina fina tröjor när dom fick dom..



En liten jag ?



Simon, Jerry&Joel som tog kort på sig själva..


Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0