¨ ericamichaela -

A usual day

Hello !

Idag skjussade mamma ner mig på stan, till skolan. För jag skulle möta Elin så hon slapp vara i skolan själv så länge, eftersom hon kom med tåget från Hedemora.

Först av allt va de spanska, glosförhör. Vilket jag hade pluggat sönder till så de gick asbra. Några småfel tror jag bara. Efter de så va de Svenska tror jag, sen matte och sist av allt service&bemötande. Fast på den lektionen gjorde vi typ ingenting för att de va den första service lektionen.

Nyss så åt jag upp en hel polkagrisstång, för jag älskar polkagrisar..(a)





Kommentarer
Postat av: Michelle

du kunde ju bjudit på en polkagris...

2011-08-29 @ 16:53:45
URL: http://michelleevelina.devote.se

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0