¨ ericamichaela -

En dag med tjejerna

Idag va de först skola, vi hade tvp lektioner. Service&Religion. Slutade runt ett, asnajs. Då gick jag, Jerry&Elin och mötte Jojjo, Carro&Amanda. Men efter typ 5min så drog Jerry hem. Så vi tjejer gick och kollade på lite kläder och jag köpte även lite, som jag ska lägga upp bild på när jag har ätit. Efter ett tag drog Amanda, men vi andra kollade lite till i affärer. Sen gick vi och fikade. Skrattade massor haha !

Efter fikan så gick Elin till sin busshållsplats, och Johanna skulle möta en annan Elin. Så jag&Carro gick och väntade på våra bussar och åkte sen hem.

Idag snodde jag mammas tunika och hade på mig hihi..



Fint och städat rum i bakgrunden va ????


Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0