¨ ericamichaela -

IKEA

Gomorron sötnosar !

Sovit gott ? De har jag iallafall, men jag har vart arg inatt.. ;) Har drömt att jag har skällt ut några personer som jag tyckte skulle ha en utskällning. De blir ofta så för mig om jag är lite sur på personer, då drömmer jag att jag skriker och talar om för dom vad jag tycker om dom. Ganska skönt ;)!

Mamma och jag har setat och kollat runt på internet om vad man kan hitta på om dagarna. Vi har kollat på Parken Zoo, Kolmården och Tomteland typ. Vi får väl se om de blir något skoj någon dag:)! Men just idag så blir de att åka till IKEA och hitta en ram. För jag hittade en död fjäril i min moppe för ett tag sen som va super blå och jätte fin. Så jag  gav den till mamma, så nu ska vi rama in den:)!


Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0