¨ ericamichaela -

Massa nytt

Som ni ser så är bloggen helt annorlunda nu, jag tror att jag är nöjd iallafall. Men jag vill gärna veta vad ni tycker :)!

Mamma kommer hem sen vid lunch så kommer vi äta tillsammans. För hon ska vara sjukskriven 50% för hon har nån yrsel. Sen får vi se vad vi ska hitta på. Den här helgen ska jag vara hos pappa så jag ska åka dit idag, på eftermiddagen. Imorgon ska jag på dop, min kusin ska döpas hihi ! Sen på kvällen så ska vi ha kräftskiva, och på söndag ska jag Beccis, mamma&Thuva åka till Tuna Park och shoppa ! Så de blir en helg full av saker att göra. Sen på måndag så börjar ju skolan. Spännande, nervöst men ändå så vill jag inte att sommarlovet ska ta slut:(!


Kommentarer
Postat av: Lina Samuelsen

skit snygg blogg miccis ! :)

2011-08-19 @ 10:45:12
URL: http://saamuelsen.blogg.se/
Postat av: michelle

Bloggen är skit snygg !

2011-08-19 @ 20:55:46
URL: http://michelleevelina.devote.se

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0