¨ ericamichaela -

Sleepy

Sommnade på soffan ett tag. Jag hatar egentligen att sova på dagen, för när man vaknar så är man helt lost haha..

Jag vet några saker som jag behöver införskaffa mig innan skolan börjar på måndag, eller iallfall så snart som möjligt, en plånbok och en väska. Min väska är trasig och börjar se riktigt skabbig ut, och en plånbok har jag inte haft på år haha.. De är väl så typ att jag inte har shoppat så otroligt mycket så jag har inte tyckt att jag behöver en haha. För jag har alltid bara stoppat ner mitt kort i min väska. Men nu behöver jag en plånbok;).




Min underbart fina syster, bilden är tagen och redigerad av mig..




Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0