¨ ericamichaela -

Städar

Har gjort rent kanin&hamster burarna och städat mitt rum. Nu ska jag bara in min matta som hänger ute på vädring. Kaninen hårar som aldrig förr så hela min matta va full med vitt kaninhår haha ;). Jag försökte och kamma kaninen, men de slutar ju aldrig att lossa hår haha. Om man kammar en katt så kan man ta katthåret i handen, men med en kanin så kan man inte de för håret flyger bara runt i hela rummet. Man får med sig kanske hälften i handen haha, men de man får i handen är supermjukt ! Mjukaste pälsen jag har känt på.



Va söt han är min lilla prins..





Hamsterns bur..



Hamstern boar in sig.. Man ser bara hans ena tass, eller heter de fot ? haha..







Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0