¨ ericamichaela -

Fredag

Idag vare skolab som vanligt, Zana kom försent men vi fick börja turism provet ändå. Stackarn hade krockat med sin pappas bil.

Jag fick A på provet. Känner mig duktig hihi !

Sen hade vi matte, sen så hade vi service. Sista lektionen spanska vart inställd. Så jag slutade kvart över ett. Har vart en riktig skratt dag idag, älskar mina klasskompisar. Ni är min anledning att orka gå till skolan. Många pussar och kramar till er !

Efter skolan så åkte jag hem till Sebastian. Skrattade ännu mer där hemma, som jag oftast gör med honom.

När jag nyss gick hem från honom så va de slask överallt, blev helt dyngsur om fötterna, blää hata slask !

Men allt som allt har min dag vart superbra ! Ikväll åker jag hem till pappa och är där hela helgen, jag tror att vi ska baka julgodis, mysigt !

Puss !




Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0