¨ ericamichaela -

Gomorgon

Hej hopp !

Hostar fortfarande, men de är på bättringsvägen efter alla grejer som man får suga i sig haha ;).

Igår åt jag på stan , eller jag och Issa åt ingenting vi kollade på när dom andra åt. De va jag, Johannes, Fredrik, Jerry, Issa, Simon och Lollo. Efter de åkte vi hem till Jerry och kikade på teve hela kvällen. Trevlans trevlans.

Snackade i tele med Jonatan två gånger. Andra gången när han ringde när jag va hemma så höll jag på att dö av garv. Våran konversation:

- Vem skulle du helst ligga med, Britney eller *?
- Skulle aldrig ligga med Britney, hon är ju min idol. De är som att man har läst boken Bu&Bä och ligger med Bu&Bä, då är ju hela barndomen förstörd !!

Haha jag skrattade så jag höll på att dö, bra jämförelse där... ;)



Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0