¨ ericamichaela -

I'm sorry, I ain't Rihanna. I don't love the way you lie

Hej hopp !

Nu är de jullov. Superskönt ! Fast jag har redan haft jullov ett tag känns de som. Eftersom de sista dagarna i skolan har vi inte gjort nånting typ ;).

Igårkväll så va jag med Belinda. Vi tittade på teve och skratta. Du är en underbar människa Belinda !
När Belinda åkte hem vid tio så kom Dennis. Vi låg bara å snacka å så. När han åkte hem så gick jag och la mig. Somnade nästan på en gång.
Men jag har drömt massor av knasiga drömmar inatt, usch usch. När man vaknar så undrar man om de har hänt på riktigt eller inte liksom. Vissa saker kanske man önskar skulle ha varit på riktigt..

Mamma, Thuva och Beccis är allihoppa hemma idag. Beccis har ju lov. Men mamma är hemma för att Thuva är jättesjuk. Dom är hos doktorn just nu, hoppas att de inte är något allvarligt !
Jag ska snart ner på stan och slåss med alla andra som ska handla julklappar. Wish me luck ;)!



Så himla bra låt !!


Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0